sobota, 24 września 2016

Magiczna poczta II

Dziękuję ślicznie za wszystkie nadesłane opinie i tak jak obiecałam, będę się nimi dzielić tutaj, na blogu - bardzo mi miło, że po przeczytaniu maila z prośbą o Wasze zdanie zdecydowaliście się podzielić z resztą czytelników wrażeniami odnośnie współpracy ze mną! Dzisiaj chciałabym przedstawić e-mail od Pana Roberta odnośnie wróżby, którą wykonałam dla niego kilka miesięcy temu. Oczywiście pisownia oryginalna.


Pisze Robert M.

Dobra Wróżko!!!
Spotkałem Cię osobiście i chociaż pół Polski przejechałem po to, to wiem, że było warto :) pomogłaś mi dokonać ważnej dla mnie decyzji. Wróciłem do narzeczonej i zacząłem naprawiać moje błądy... łatwo nie było, ale pojąłem, że gdybym odszedł od niej i Tomcia to bym do końca życia żałował!!! Romans nie był tego warty. Patrzę jak mój mały synek stawia pierwsze kroki, za Twoją radą bardziej pomagam mojej przyszłej żonie, a pna jest dużo spokojniejsza i nasze życie wygląda coraz lepiej. Czuję się w końcu kochany i doceniany... Jestem w końcu na właściwym miejscu u boku najbiższych mi osób!!! Twoje wróżby i rady okazały się dla mnie szalenie wartościowe Emmo. Może już nie osobiście, ale bądź pewna, że pewnie jeszcze wiele razy wrócę do Ciebie po poradę. Korzystałem wcześniej z wielu wróżb, ale z perspektywy czasu widzę, że chciały mnie bardzo zmanipulować poprzez "wróżby" i nakłonić do zakupu większej ilości wróżb u nich ;/ dzięki Tobie wyszedłem na prostą... dziękuję za całe okazane mi serce, zrozumienie, wsparcie, a także za "musztrę"!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najdrożsi moi, jeśli chcecie o coś zapytać, coś zasugerować, albo po prostu skomentować, to co napisałam - nie wahajcie się :)