wtorek, 3 września 2013

Mój ołtarzyk :)


No cóż, dziś już nie będę jakoś dużo pisała - jestem w tej chwili po uszy zakopana w pracy i proszę Was, kochani - trzymajcie kciuki, żeby udało mi się do czwartku wyrobić :) Wtedy chociaż piątek będę mogła przeznaczyć na odpoczynek. Mam sporo wróżb do zrealizowania i przez najbliższe 3 dni będę po prostu skupiona tylko i wyłącznie na Tarocie.

Chciałam również poinformować, że jeśli ktoś chciałby spotkać się ze mną realnie na wróżby - zapraszam, można się ze mną kontaktować na e-mail : midnight@onet.pl :) Tylko proszę uprzedzić z dzień wcześniej, żebym mogła sobie wszystko przygotować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najdrożsi moi, jeśli chcecie o coś zapytać, coś zasugerować, albo po prostu skomentować, to co napisałam - nie wahajcie się :)