piątek, 31 lipca 2015

Niebieski księżyc 31/07/2015 - modlitwa archanioł Haniel, archanioł Rafael


Kochani, nie bez powodu piszę tego posta - jeśli jeszcze o tym nie wiecie, to chcę Was poinformować o tym, że dzisiejszej nocy będziemy mieli Niebieski Księżyc! To jest niesamowite zjawisko. Paradoksalnie, jego nazwa nie ma nic wspólnego z kolorem księżyca - jest to po prostu nietypowa pełnia księżyca, która zdarza się bardzo, bardzo rzadko! Zdarza się to średnio raz na 2-3 lata, nazywany jest także Trzynastą Pełnią.

Dla współczesnych wróżek i czarownic ma to ogromne znaczenie, ponieważ w tym czasie wszystkie rytuały stają się o wiele silniejsze. Wszystkie zaklęcia rzucone w tą szczególną noc posiadają ogromną moc i utrzymują się bardzo długo, dlatego warto skorzystać z tej okazji, jeśli mamy jakiś problem, który chcemy rozwiązać. Wszelkie odcięcia energetyczne teraz będą najbardziej skuteczne, rytuały miłosne, ale nie tylko - pamiętajmy, że przy takiej okazji możemy także zaprosić Anioły do naszych żyć! 

Proszę, pamiętajcie, że ta noc jest niezwykle magiczna. Od godziny ok. 13 już możemy wykonywać rytuały, modlić się, ponieważ księżyc jest już w fazie pełni, mimo, że jeszcze go nie widzimy na niebie. 

***

Do modlitwy skierowanej do archanioła Haniela warto się przygotować poprzez zapalenie błękitnej (nawiązanie kontaktu z Aniołami), różowej świecy (miłość, przyjaźń, pozytywne uczucia) oraz kadzidła cedrowego (oczyszczające) oraz różane lub waniliowe (miłość)

Archaniele Miłości, przenajświętszy Hanielu! Proszę Cię, staw się na moje wezwanie, bo moje serce pragnie miłości! Postaw na mojej drodze istotę, która da mi głębokie uczucie i którą ja pokocham całą/całym sobą. Pozwól nam zaznać niekończącej się miłości, euforii i szczęścia, które wypełni nasze serca i dusze. Niech nasza miłość stanie się podobną do tej, którą obdarza nas Bóg i niech nigdy w naszych życiach nie pojawi się zło, które mogłoby wpłynąć na nasze uczucie destrukcyjnie! Natchnij nasze usta, by mówiły słowami miłości, serca aby biły zgodnie w jednym rytmie, umysł, byśmy doceniali naszego partnera i umieli mu to okazywać na każdym kroku. Niech poprzez nasze czyny względem siebie i bliźnich naszych przemawia sam Bóg i razem z Tobą, Hanielu, da nam możliwość rozwijania się poprzez miłość. Amen.



Przy modlitwie do archanioła Rafaela warto zaś wybrać świece błękitną, zieloną (zdrowie, dostatek), polecam także użyć kadzidła bursztynowego (łagodzące, wyciszające), ponieważ doskonale przygotowuje do pracy z tym archaniołem.

Najdroższy archaniele Rafaelu, proszę wejrzyj na mnie i otocz mnie swoją uzdrowicielską energią. Niech Twoje opiekuńcze skrzydła ochronią mnie przed chorobą, bólem, samotnością i brakiem wiary we własne możliwości. Ujmij mnie za rękę i poprowadź tak, bym zawsze wybierała najwłaściwszą dla mnie ścieżkę i mogła cieszyć się szczęśliwym, spokojnym życiem. Przybądź do mnie z Nieba, ochroń mnie przed złem, naucz mądrych wyborów, bym mogła/mógł znaleźć odpowiedzi na pytania, które nie dają mi spokoju. Wskaż mi ludzi, którzy tak jak Ty w Niebie, podadzą mi pomocną dłoń na Ziemi. Ucz mnie, jak otaczać się właściwymi ludźmi, ukoić umysł, dbać o swój organizm oraz samopoczucie, tak, żebym pełna/pełny sił szedł/szła przez życie. Amen.

Proszę o niekopiowanie modlitw z mojego bloga, bez podania autora i odnośnika, dobrze? Są moimi modlitwami autorskimi, które niebawem pojawią się także w formie książkowej.

UMAWIAM SIĘ NA SESJE Z TAROTEM I KARTAMI ARCHANIOŁA RAFAELA NA TERENIE WARSZAWY. MÓJ NUMER TO - 517337910 - , MAIL: EMMA_COLE@GAZETA.PL


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najdrożsi moi, jeśli chcecie o coś zapytać, coś zasugerować, albo po prostu skomentować, to co napisałam - nie wahajcie się :)