piątek, 7 października 2016

Rozkład dla Tarota Firewalking

Ogólnie nie jestem zwolenniczką tworzenia wydumanych rozkładów, czasami są jednak faktycznie przydatne. Jak już z pewnością wiecie z mojego Facebooka - jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę z nowymi kartami. Powiem wprost: już kilka lat je oglądałam, ale nie czułam się jeszcze gotowa, aby z nich wróżyć. Do tej pory korzystałam z Tarota Żywiołów i rzeczywiście była to cudowna talia, poczułam jednak, że czas iść dalej. Stary Tarot poszedł do pewnej czarownicy i oby służył jej tak dobrze, jak mi kiedyś! :)

Sensual Wicca Tarot jest talią niezwykle zmysłową, tak jak już sugeruje to nazwa. Ma w sobie duży ładunek czułości, a myślę, że biorąc pod uwagę to, że zajmuję się najczęściej sprawami miłosnym, relacjami międzyludzkimi, stanowi to dużą siłę tej talii. Jestem dość ostrożna jednak - nie chcę ich nadużywać, nawet po oczyszczeniu karty bywają wyeksploatowane... Jak i ja. Zaglądanie w przyszłość mocno wyczerpuje energetycznie, dlatego zdarza mi się odmówić wróżby jeśli jestem przemęczona, bo mogłabym zaszkodzić tylko sobie i Tobie.

Na przykładzie przygotowanego przeze mnie rozkładu Firewalking pokażę Wam moją talię oraz to, jak ja ją rozumiem na podstawie interpretacji mojej klientki (zgodziła się na udostępnienie wróżby dla czytelników).

1. ZACIEMNIENIE - co Cię blokuje i nie pozwala iść na przód, być sobą, lęk?
2. ŚWIATEŁKO W TUNELU - jakiej wiedzy do siebie nie dopuszczasz?
3. POPIOŁY - co zostało pogrzebane w mroku przez lęk i blokady?
4. ISKRA -  co mi pomoże opuścić ciemność?
5. PŁOMIENIE - jak przejść Twoją ścieżkę ognia, opuścić mrok?


ZACIEMNIENIE - 7 MIECZY - problem nie jest wydumany, klientka jest spięta. Unika prawdy, sama siebie także lekko mami. Bardzo boi się, że zostanie osądzona, dlatego ukrywa swoje prawdziwe oblicze, nie realizuje swoich pragnień.
ŚWIATEŁKO W TUNELU - AS KIELICHÓW - emocje, uczucia. Wie doskonale, że powinna je uwolnić, bo są CZYSTE. Nie można osądzać za to, co człowiek czuje, nie grozi jej więc niebezpieczeństwo że strony ludzi. Do uczuć ma święte prawo.
POPIOŁY - MAG - lęk całkowicie zablokował jej pewność siebie, kreatywność. Z natury jest pewna, silna, potrafi walczyć o swoje, ale aktualnie jest totalnie pogubiona. Nie potrafi otworzyć się na swoją siłę, zamiast stawić czoło problemom - zaciska zęby.
ISKRA - AS MIECZY - intelekt, rozum, podejście analityczne. Osoba ta charakteryzuje się niezwykle bystrym umysłem, który to pozwoli w odpowiednim czasie wyzwolić się z lęku.
PŁOMIENIE - ARCYKAPŁAN - karta z jednej strony wzmacnia konserwatywne przekonania osoby pytającej, pokazuje, że ta droga stanowi wyzwolenie. Z drugiej strony jednak wskazuje, że osoba może potrzebować pomocy autorytetu, zwłaszcza, jeśli znajduje się na duchowej ścieżce rozwoju.

Zaznaczam, że jest to wyłącznie moja interpretacja... Z którą się zgadzam, znając moją klientkę. Doszłyśmy do wspólnego wniosku, że wszystko przyjdzie u niej z czasem. Niemniej jednak musi popracować już teraz nad otwartością - w ramach wsparcia podarowałam jej kwarc różowy do noszenia na sercu. Jeśli Ty również masz problemy z wyrażeniem uczuć o blokowaniem się na nie, masz problem z tłumieniem emocji - polecam kwarc różowy. Zamówić możesz go u mnie - ciągle jeszcze jest dostępny.

16 października 2016 - darmowe wspólne modlitwy dla osób nieszczęśliwie zakochanych, zapisy tu: www.facebook.com/events/550947641773673/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najdrożsi moi, jeśli chcecie o coś zapytać, coś zasugerować, albo po prostu skomentować, to co napisałam - nie wahajcie się :)